Arról viszonylag sok helyen és sokat lehet olvasni, hogy milyen általános részei vannak egy honlapnak. De vajon milyen egy jó építőipari weboldal felépítése és designja? Milyen szempontokra érdemes odafigyelni a készítéskor? Milyen megoldásokat alkalmazhatunk, amik megrendelőket fognak hozni? Mi most mindebben szeretnénk segíteni. Lássuk, hogy mivel ajánlott kiegészíteni az általános felépítést egy építőipari szolgáltató weblapjának esetében.
Milyen információkat keresnek a potenciális ügyfelek egy építőipari weboldalon?
A legfontosabb, hogy jól látható helyen, akár többször is szerepeljenek az elérhetőségeid. Ha csak egy helyen szerepelnek, akkor az a ‘kapcsolat’ menüpont legyen.
Gondolj azokra a leggyakrabban feltett kérdésekre is, amikkel nap mint nap bombáznak téged. Írd meg ezeket a legfontosabb információkat a nyitóoldalon vagy válaszold meg őket (kérdezz-felelek formátumban) egy direkt erre létrehozott ‘GYIK’ menüpontban. Ezzel időt és energiát is spórolsz, hiszen nem fognak non stop általános kérdésekkel zavarni.
Így az oldalad látogatói már el tudnak érni és a legfontosabb kérdéseikre is megkapják a választ. Mostmár csak meg kell győzni őket: oszd meg velük azokat a referenciákat, amikre a leginkább büszke vagy! Ezeknek érdemes egy külön menüpontot szentelni. Így növeled a lehetséges ügyfelek bizalmát és az esélyedet a megrendelésekre.
Hasznos lehet még, ha megosztod az árakat, katalógust, illetve a megrendelés és a felmérés menetét.Tájékoztasd a leendő ügyfeleidet minden olyan információról, ami elengedhetetlen a gördülékeny teljesítéshez.
Milyen legyen egy építőipari weboldal designja?
Egy építőipari weboldal esetében nincs szükség különleges design elemekre; a legfontosabb, hogy átlátható, modern és gyors legyen. Ez nem csak azért elengedhetetlen, hogy lássák a látogatók, hogy professzionális vállalkozással van dolguk, hanem azért is mert a Facebook és a Google hirdetései profi, naprakész honlapokon alapszanak.
Milyen további, hasznos megoldásokat lehet még alkalmazni egy építőipari weboldalon?
- Legyél jelen a social mediában is
Hozz létre egy instagram és/vagy facebook oldalt a vállalkozásodnak. Itt közvetlenebb hangvételben tudod tájékoztatni az érdeklődőket, de ami még ennél is fontosabb, hogy tudod hirdetni magad.
- Nyújts gyors ajánlatkérési lehetőséget
Egy ajánlatkérési íven az általad feltett kérdésekre válaszolva a lehető leghatékonyabban és leggyorsabban kérhetnek ajánlatot a potenciális ügyfeleid.
- Chatelj a látogatókkal
A mai rohanó, modern világban bizony van, hogy az kap meg egy munkát, aki a leggyorsabban tud reagálni és/vagy akit a legkönnyebben tudnak elérni.
- Legyél könnyen megtalálható
Érdemes megbízni egy keresőoptimalizálással foglalkozó SEO szakembert, aki eléri, hogy jó helyre kerülj a Google kereső találati listáin. Ezzel a megoldással sok új érdeklődőre tehetsz szert.
Böngészd át építőipari weboldal készítés referenciáinkat (példa: https://megalmodtad-megcsinaljuk.hu)! Ha szeretnél egy profi építőipari weboldalt, ami minden igényt kiszolgál, akkor kérj ajánlatot tőlünk!